Idag fick vi se solen!

I söndags jobbade jag min tionde och sista dag på raken. På måndag var jag ledig, igår hade jag öppning och idag är jag ledig. Sen jobbar jag sju dagar på raken och efter det är det bara två dagar kvar tills det bär av mot Gävle för att hämta hem alla möbler :) Ska bli så kul att få hit allt! Samtidigt som det kommer att kännas konstigt att lämna alla där nere, för det känns ju mer "på riktigt" när man inte har något kvar där..
 
Idag hann vi ut en sväng i solen, det var inte så kallt heller så man fick lite vårkänslor. Längtar tills det är varmt nog att åka ut i skogen och grilla korv. Det har snöat kopiöst de senaste dagarna, jag hoppas att det avtar nu för jag vill ha vår! Fast det dröjer ju alldeles för länge..
 
 
Sen tänkte jag bara nämna några saker som är bra med att ha flyttat upp igen: I frysen ligger bullar och bröd som mormor har bakat, och i kylen finns det hemmagjord lingonsylt!! Som jag har saknat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0