Jag kan också!


Vi har tyvärr inga vaser här ännu eftersom allt vi äger är kvar i Gävle, så man tager ju vad man haver ;)

Maten är i ugnen och jag väntar på att min karl ska komma hem från jobbet, han har haft nån utbildning idag så han blev lite senare än vanligt. Har köpt en blomma å lite gott åt han som han tycker om, för jag kan ju faktiskt också! Han slog ju på stort i förrgår när jag bara hade namnsdag så jag vela köpa nå jag med, annars brukar vi inte vara så noga med sånt där på alla hjärtans dag. Tycker inte att det är SÅ speciellt, eller alltså ja det behöver ju inte bara handla om att ge varandra saker :) Man kan ju visa uppskattning på andra sätt också.

Christoffer har träning idag och sen måste vi hämta kartonger som vi ska ha med oss imorgon. Sen blir det att vänta på att pappa ska höra av sig så man får se hur det blir imorgon, känns lite stressande att man inte vet men det blir nog bra i slutändan. Vill bara att det ska bli lördag eftermiddag eller nå sånt så vi kan börja köra upp alla grejer och veta att allt är med och att allt är klart där nere. Nu vill jag få i ordning här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0