Kaoset efter en flytt



Såhär ser det ut i köket fast tusen gånger värre i verkligheten (och det är lika i alla andra rum också), men nu tar jag kväll och satsar på en tidig morgon för att fixa så mycket jag bara orkar och hinner under dagen. Känns skönt att få lägga sig efter en helg på 200 mil och 29 timmar i en obekväm lastbil som dessutom drog hur mycket soppa som helst. Tänker aldrig mer flytta såhär långt igen, och om jag mot förmodan skulle göra det så säljer vi så mycket som möjligt och köper nytt sen. Tur att min kära pappa har ställt upp och hjälpt oss, annars hade det inte gått lika smidigt och bra! Och min mamma och lillebror hjälpte oss att bära in allt idag. Det gick väldigt smidigt, förutom min garderob, den måste jag skruva isär imorgon om den ska gå in i förrådet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0