Småirriterad ikväll

Sju av sju pass avklarade! Nu blir det fem dagars ledighet, vad skönt det ska bli! Dock kommer jag ju att vara i farten typ hela tiden så kommer väl inte kännas som att man är ledig, men det ska väl funka ändå :) Känner mig sådär lagomt irriterad nu eftersom jag är så jäkla trött och sliten, sen så blev vi kvar typ en halvtimme extra på jobbet för det var stopp i avloppet i diskrummet så man får ju stå och skrapa vatten i tjugo minuter så det inte ska rinna ut över hela stället... Och det är fasen alltid stopp där.. Sen kom våran mongogranne när vi kom hem, så jag vände bara och gick tillbaka till Christoffer som var vid bilen ännu. Orkar inte träffa på den där grannen, i alla fall inte ensam.
 

Trött hund imorse! Och på den andra bilden är hon på balkongen och spanar
 
Nåjaaa, får jag bara sova lite så blir jag glad igen ;) Ska krypa ner i sängen och slå på kvällens avsnitt av Farmen innan jag lägger mig. Imorgon ska jag städa, vika kläder, rensa papper och göra nå ärenden, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0