Igår och idag

Igår var jag och mamma och ombesiktade hennes bil och den gick igenom efter att Stoffe lagade den. Bra det! Sen jobbade jag kväll. Idag var jag och mamma upp till lägenheten och kollade på tapeterna i dagsljuset, lite lättare att se hur det ser ut då. Var sen på Jysk och köpte gardiner och frågade om ett skrivbord som vi ska köpa här framöver. Och så har jag jobbat kväll även idag och kom hem för lite mer än en timme sen.
 

Tjuvtitt i lägenheten... Snart får vi flytta in. Å så gardinerna som jag köpte idag!
 
Har fått min första lönespec också! Kände mig lite vuxen haha. Visserligen är det ju bara lön för två dagar, så känner nog mig mer vuxen nästa månad när jag får första riktiga lönen ;) Nu ska jag göra klart matlådan till herrn och sen ska jag nog börja göra mig klar för att hoppa i lådan. Fast först räkna litegrann, räkningar och sånt. Imorgon är jag ledig, men hade lika gärna kunnat jobba för jag kommer nog vara rätt uttråkad av att gå hemma ensam :) Men det ska nog gå bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0