Lägenhet

Imorgon jobbar jag min sista dag innan jag har fem dagars ledighet. Det ska bli skönt, men kanske bara i typ två dagar sen är jag säkert less haha.. I alla fall så blev det ingenting med första lägenheten som vi var och tittade på så vi var och kikade på en annan igår. Idag har vi valt tapeter till den, alltid lika kul att göra det men också alltid lika mycket beslutsångest! Är så nervös för hur det ska se ut på väggen, men tur man har en erfaren pappa som kan hjälpa till :) Det blir nog bra i slutänden! Tycker bara tiden kan gå lite fortare nu...



Var i alla fall jättekul att det blev den här lägenheten för den är SÅ fin! Och jag kommer äntligen att få min efterlängtade kryddhylla i köket haha! Och Christoffer får sin bänkdiskmaskin så han slipper diska. Nog för att han gör det sjukt sällan ändå haha! Kanske blir mer fart på han när det bara är att slänga in det i maskin. Kommer nog att bli skitbra när allt är på plats, synd att det inte kan hända på en gång bara ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Följt din blogg ett litet tag efter att ha råkat komma in på den av en slump :)
Roligt att det löste sig så fort för er med lägenhet, vart har ni fått lägenhet? :)

Svar: I Malmberget!:)
Evelina Hermansen

2013-01-21 @ 19:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0