Trött tjej!

Igår hade jag öppning men kunde inte somna i tisdags, så låg vaken i sängen i tre timmar och jag blir så stressad när jag inte kan somna! Så fick sova i tre och en halv timme så jag var alltså rätt så död på morgonen. Dock så piggnade jag till på jobbet så det var inte så tugnt. Kom hem tjugo över fyra, åt middag, duschade och kämpade sen för att hålla mig vaken. Höll på att somna sittandes i soffan flera gånger haha, ska aldrig klaga när Christoffer somnar i soffan igen, vet hur det känns nu haha :P Orkade hålla mig vaken till tio, sen la jag mig och kollade PH innan jag somnade.
 
Fick sova elva timmar inatt, synd att man ändå ska vara trött haha! Tog en fika med Lina på Alla tiders kl elva, vi har inte träffats sedan typ i våras tror jag? Så hade en hel del att surra om :) Kom hem för typ en halvtimme sen och ska snart börja skala potatis. Måste laga mat innan jag åker till jobbet och det tar lite tid. Dom kommande dagarna kommer nog att gå rätt så fort, har fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0