Balkongen

Vi har ju faktiskt en balkong nu! Något som vi aldrig haft tidigare. Den är liten men jag tror att det kommer funka bra, den är ca 120x230 cm. Golvet är inte så snyggt, och jag har funderat över att sätta nån matta där men det är inte så kul när det regnar för det tar nog en himla tid för den att torka.
 
Nu har jag hittat ett golvtrall som jag tror blir skitsnyggt! För 700 kr får vi golvtrall till hela balkongen. Vill åka och köpa det nu!! Men blir att köpa det nästa vecka ifall vi åker till Luleå då, beror på hur länge det tar att serva bilen för det skulle göras samma dag som vi tänkte åka.
 

Bilder från Google, men hur mycket snyggare är det inte med golvtrall än med matta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0