Jobbtorsdag

Har varit hos frissan och färgat + slingat håret idag och sedan jobbat kväll. Och även om det var mycket folk (kassan var typ på det dubbla motför vad den brukar vara) så har det inte varit så jobbigt faktiskt. Rätt skönt! Man brukar vara så irriterad när man kommer hem om det har varit stressigt. Får väl se om det är lika mycket imorgon.
 

Vi hade fått varsin överraskning på jobbet!

Låg bland annat två lotter i påskägget, och jag har vunnit på den ena men på den andra så är det svart på sista rutan, ser bara att det står "tt" och så är det en nolla men ser inte siffran före och det är ju antingen trettio eller nittio. Och jag har två på nittio och två på trettio så nått av det lär det ju vara ;)

Nu ska jag invänta att herrn kommer hem, men det dröjer nog i alla fall två timmar. Imorgon slutar han i alla fall tio så då slipper jag sitta hemma ensam så länge efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0