Ledig dag imorgon

Nu är mina nio jobbdagar på raken gjorda och jag är ledig en dag. Det känns bra! Försöker jobba så mycket som möjligt, även om jag egentligen inte orkar haha, men det är ju kul när lönen kommer! Till och med min chef sa till mig idag att jag jobbar ju alltid, jag är ju aldrig ledig haha! Sa just ja till att jobba extra nio timmar på lördag, och sen sju timmar på måndag. Haha, känns lite tungt med nio timmar på lördag men Christoffer jobbar ändå 13 timmars så jag kommer bara sitta hemma och pilla navelludd, kan lika gärna jobba istället :)

Ska ta vara på min lediga dag imorgon tänkte jag. Får se vad jag hittar på. Ska väl hoppa in i duschen nu och sen kommer min bror hit en sväng. Har varit sååå sjukt less idag. Hatar folk som inte håller vad dom lovat, MEN jag tänker inte ens lägga ner energi på att sura på såna människor. Det är dålig stil men det är dom som ska må dåligt över det och inte jag. Slutpratat om det. Allting löser sig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0