Ny vecka

Igår jobbade jag nio timmar och jag tror inte ens att jag behöver säga att jag var helt död när jag kom hem. För de som inte vet så har vi inga tidssatta raster på vårat schema, utan man får äta när tid finns och är det folk hela tiden så kan det bli lite svårt att få sitta ner och ta det lugnt en sväng. Då är man rätt grötig i skallen när man slutar ;)

Efter jobbet for vi och hämtade Nova som Christoffers kusin hade lånat under dagen. Sen blev det en sväng till pappa då min faster från Uppsala och hennes kille är där och hälsar på. Efter det for vi och kollade på en bil som Christoffer tittat på tidigare under dagen. Sen bar det av en snabb sväng till mormor och morfar för att säga hej, och där var mamma och lillebror också. Sen hem och ta det lugnt innan jag skuttade i säng.
 

Ledsna lilla krockskadade golfen.. Får se vad vi ska göra av den nu!

Idag har jag haft öppning, men har slutat redan klockan två. Christoffer har eftermiddag och börjar klockan två då så vi träffas inte ens idag förrän inatt när han kommer hem. Han har köpt ny bil idag så när han kommer hem vill jag ut och provåka en sväng :) Å imorgon tänker jag beställa sol så vi kan åka och fota den. Det är standard med typ alla bilar han har haft.

Har varit på möte nu ikväll och nu ska jag bara vänta att herrn kommer hem. Om man orkar vara uppe. Ska glo på teve och sen på webbteve i alla fall, och så behöver det städas upp lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0