Påsk

Igår jobbade jag nio timmar, vi var bara två stycken hela dagen och hade både öppning och stängning. Trodde antingen att dagen skulle gå jättesakta eller att det skulle vara massor med folk och sjukt stressigt. Men det var varken eller, och dagen flöt på hur snabbt som helst.


Vi hann göra påskfint också haha!
 
När jag slutade åkte jag till mamma som varit hundvakt. Christoffer kom dit sen och efter vi varit där handlade vi, drog en ragg och sen åkte vi till pappa och hälsade på. Kom hem vid halv elva eller nått sånt.

Kan inte fatta att det är sista mars idag! Tiden går så herrejösses fort tycker jag. Nu ska jag hoppa i duschen och sen ta en liten promenad med hunden. Det är ju plusgrader ute! Sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Ikväll när herrn kommer hem så blir det gomiddag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0