om män som älskar bilar

På cirkus en halvtimme ska jag se en dokumentär på kanal 5 som handlar om män som är besatta av bilar. Jag skrattade så jag höll på att dö när jag läste programbeskrivningen:
"Brittisk dokumentär från 2008. Män som är sexuellt besatta av bilar. Här möter vi Edward och Jordan när de åker på en stor bilkongress. Båda är ägare av Volkswagen-bubblor och berättar hur det är att ha ett givande förhållande med en bil. Men hur kommer de att reagera inför en glänsande vacker parad av metall och gummidäck? Kommer de att klara att vara trogna?"

Volkswagen beetle during a light snowfall


Man kan väl för fan inte ha ett förhållande och vara attraherad på det sättet av en jävla bil?! Det är ju en bil liksom..?! Vad är fel på människorna? Nog finns det snygga bilar och nog kan man väl vara besatt av dom, men sexuellt besatt haha? Det låter bra patetiskt måste jag erkänna.. Och dom ska berätta "hur det är att ha ett givande förhållande med en bil" hahaha, jösses. Ja en fördel är ju att bilen inte lär vara otrogen, eller beror väl på om den låter någon annan köra den? Men ett förhållande med en bil kan väl inte vara speciellt givande? Hur vet man ens att bilen tycker om en lika jävla mycket som man tycker om den? Nej, nu tyckte jag faktiskt fruktansvärt synd om dessa män. Kanske har de aldrig haft någon tjej så dom har inget att jämföra med..? Och de vore väl bra jävla tragiskt om dom inte klarade av att vara trogna i ett sådant förhållande, eller?

Jag hoppas inte det där programmet är lika sjukt som det lät. Men det var bara min uppfattning av beskrivningen. Nu ska jag hoppa in i duschen innan det börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0