ett par ord om livet

Life is too short to wake up in the morning with regrets,
so love the people who treat you right, forget the ones that don't
and believe that everything happens for a reason
If you get a chance - take it, and if it changes your life - let it
Nobody said that it'd be easy, they just said it'd be worth it



Du har lärt mig att ta lätt på livet, inte i alla situationer men i en del,
för du har klarat dig igenom dina svårigheter
precis som jag har tänkt klara mig ur mina egna
När jag blir stor ska jag gå vartannat steg i dina fotspår
tror jag

Kommentarer
Postat av: Michaela

Men strumpan, jag blir tårögd! Tillsammans <3

2009-06-02 @ 01:19:19
URL: http://mslouisiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0