Hej, nä men att du är snygg!


  
 
Det handlar om att det inte spelar någon roll vart man är
så länge man vet att man finns i någons hjärta.
Det handlar om att bry sig om
en annan människa mer än sig själv
och att kunna göra vad som helst för den,
lägga all makt över sig själv i varandras händer,
om att alltid finnas där för varandra.
Det handlar om att kunna botas utan medicin
bara man har en varm hand i sin,
och att få hålla kvar så länge man vill 
 
 
..and I'm trying to find the words to describe this boy without being disrespectful 
 
 
 
 

Och jag saknar min bebi just ikväll ja. Saknaden gör mig förvirrad ibland. Men jag tänkte åka ner till han snart och imorgon ska jag boka biljetterna om han har kommit ihåg att föra över pengar på mitt konto. För nu tänkte jag inte sova ensam så många nätter till utan nu tänkte jag sova bredvid den där pojken minsann! PUSS PÅ DET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0