Du är mitt mongo och jag är ditt

Älskar att du är lika mongo som jag, lika trög och lika knäpp. Lika fruktansvärd dålig humor, fast ändå bra. Det känns som om jag hela tiden vill ge mer än vad jag har av mig själv bara för att jag så gärna vill det. Som att jag så lätt skulle kasta bort allt annat för att få spendera resten av mitt liv med den som står brukar precis framför mig. Det känns som att jag skulle kunna le oavbrutet i ett år bara för att få se dig skratta sådär vackert. Det känns som att själen viker sig ut och in i kroppen och att hjärtat gör volter i bröstet. Så ska kärlek kännas. Precis som när jag ser på dig, så ska det kännas. Vi skulle inte vara desamma utan varandra, det har du sagt. Du har allt det där som ingen annan har, och det har jag med.

Jag har dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0