Vågen och viktminskning

Låg vaken och fundera igår för jag inte kunde sova, kom fram till att jag nog ska väga mig varannan vecka till en början. Eftersom man vanligen går ner ca ½-1 kilo i veckan när man håller på med Viktväktarna så känns det lite tradigt när det är en såpass liten förändring, att skriva samma sak varenda vecka. Visst, ibland kanske man går ner mindre och ibland mer, men det känns ändå onödigt att skriva varje vecka. Dessutom är det roligare att väga sig mer sällan för om man har gått ner då så har man kanske gått ner ett kilo eller två sen sist man vägde sig osv. Så först onsdag nästa vecka har jag tänkt väga mig och uppdatera nått här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0