-300 gram sen igår

Sitter här och ugglar, vaknade ganska nyss och bussen går fem i tio (fast jag börjar fem i elva, skitkul) och eftersom jag direkt förstod att jag aldrig skulle hinna eftersom hundarna ska rastas också så orkade jag inte ens stressa. Har inte en blekaste aning om hur jag kommer till skolan men det löser väl sig.

Vad jag tänkte skriva var i alla fall att jag ställde mig på vågen imorse. Jag har fuskat en hel del i veckan med tårta, godis osv. Inte supermycket kanske, men fortfarande mycket. Igår hade jag gått upp 200 gram sen jag sist vägde mig och idag när jag vägde mig hade jag gått ner 300 gram sen igår? Och det trots att jag åt en chokladkaka och en glass igår :P Nu vart jag sporrad att fortsätta med mitt dietande för nu har jag faktiskt fått ha några dagar där jag varit onyttig och jag behöver det ibland. Jag kan inte vara nyttig hela tiden då blir jag galen när jag inte kan äta nått gott. Så nu blir det att börja idag igen, för hundrade gången kanske. Men huvudsaken är ju att det funkar och att jag trivs med det hela, och det gör jag så länge jag kan fuska ibland! Vill bara ha barmark så man blir lite sporrad att vara ut och promenera, och så man kan börja cykla! Det brukar jag göra nästan varje dag på våren, åtminstone flera gånger i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0