If nothing ever changed, there'd be no butterflies

Förändringar. Från olika håll och kanter. Just nu är det såna där förändringar som jag tycker om, som jag ser fram emot. Det ska bli spännande och kul allt som händer nu, och som kommer att hända. Det är både stort och smått, och det är nog det som är kul. Det är förändringar som man kan styra över själv, därför är de uppskattade. Det känns som att det var ett tag sedan jag kände att jag hade medvind vad gäller förändringar, men just nu har jag det. Just nu har vi det. Jag håller alla tummar jag kan för att allt ska bli så bra som möjligt, men jag tvekar faktiskt inte alls. Och jag håller fortfarande tummarna för min kära mamma och hennes planer här framöver. En bra förändring, och en väldigt uppskattad en.
 

 

Nu ska jag vänta på att herrn ska duscha klart och sen ska vi kila iväg till hans kusin en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0