Pengar och tågresor

Ungefär 121 timmar och 30 minuter kvar på tåg allt som allt. Förhoppningsvis. Då handlar det om fyra tur och retur-resor och en enkelresa. Undra hur många timmar jag har spenderat på tåget under dessa två år? Och hur mycket pengar jag har lagt ut? Jag vill inte ens veta. Hade nog kunnat åka på många utomlandsresor för dom pengarna. Bara förra året la jag ut ungefär 6 000 kronor på tågresor, väldigt upplyftande (eller så inte). Haha fyfan, nu fick jag riktig ångest när jag börjar fundera på hur mycket pengar man har lagt ut. Men tur att det är värt det..

Och tur att jag har världens snällaste pappa, mamma, mormor och morfar som hjälpt mig flera gånger när det krisat med pengar och jag har velat åka ner.

121 timmar och 30 minuter. Fyfan vad skönt det ska bli, jag hoppas att allt blir som tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0