FEL ATT BLI SMAL IGEN?! NU SKA JAG NÅ DIT!!



Och nej, jag har aldrig varit pinnsmal och kommer heller aldrig att bli det, jag har ingen sån kroppsbyggnad. Men jag vill vill se ut så som jag gjorde för snart tre år sen. Ångest. Tänker aldrig se ut såhär igen. Jag är inte tjock, men jag är för tjock för mitt eget bästa. Hur man nu förklarar det så folk fattar. För snart tre år sen var jag nöjd med hur jag såg ut och det var huvudsaken. Det är jag inte idag.

Ångest. Ångest. Ångest. Ångest. Ångest. Ångest. Ångest. Ångest. Ångest. Ångest.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Äh! Varför se det som ångest? Går det inge bra? Du var ju jättebra på att peppa mig här när jag skulle ut o springa o behövde pepp!

Se det inte som ångest. Se din nuvarande kropp (som du vill förändra) som fakta bara. "Det här är bara tillfälligt, under konstruktion" ;)

2011-02-10 @ 09:14:34
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0