Stress

Vad ska man ha för skor på balen? Vilken bil ska man åka i? Hur ska håret vara? Hur ska man sminka sig? Vilken hårfärg ska man ha? Hur ska man hinna plugga till körkortet? <-- Största frågan hittills. Hur ska man hinna med alla skolarbeten innan allt är slut? Hur ska man hinna leva? Stress och ångest.

Prio 1 - få klart fyra skolarbeten tills på onsdag, ska klara det!
Prio 2 - efter jag klarat prio 1, plugga körkortsteori tills jag spyr
Prio 3 - bestämma sig för allt som har med balen att göra
Prio 4 - försöka hinna med att leva lite kanske?

Sen om hundra år boka tid för uppkörning och teoriprov. Tror ju inte att jag kommer hinna med det innan studenten tyvärr. Ångrar att jag inte tagit tag i det tidigare för jag har ju fan aldrig tid nu. Viljan finns väl heller inte där så mycket som den borde, men det börjar faktiskt komma tillsammans med stressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0