Det går inte ihop som planerat

Allt gick inte riktigt som planerat den här månaden och jag har precis insett att jag inte kommer kunna köpa några julklappar i år... Och sånt gör mig ledsen, för jag vill kunna ge bort nånting :( Så nu mår jag inge bra över det och försöker komma på lösningar men det går inge vidare. Nu vill jag bara till Gällivare och träffa min familj och kunna vara tillsammans. Tur att biljetterna hem över jul är bokade iaf, och tack till min snälla mormor som har sponsrat mig! Hade förmodligen inte tagit mig nånstans utan hennes hjälp.

Just nu vill jag bara ligga i sängen hela dagen eller varför inte ett par veckor? Det här suger verkligen. Spola fram tiden eller ge mig pengar.. Om inte allt kunde kretsa kring pengar nångång, vad less jag är :/

Kommentarer
Postat av: Lina

Det där med pengar är inte alltid lätt du, varit i såna sittsar jag med... :/ Hoppas det löser sig för dig!



Jag flyttar till årsunda! (:

2011-11-28 @ 18:06:50
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0