I love life

Vi flyttpackar, har disk (inte för att det är så mkt med tanke på hur lite porslin vi har som inte är nerpackat) och hela lägenheten är full av kaos och ser ut som ett bombnedslag - MEN JAG KUNDE FAN INTE VARA LYCKLIGARE!! Sitter ensam hemma en fredagkväll halv tolv och tar en liten paus från packandet. Egentligen skulle jag ha varit hos Matilda med henne, Karro och Mia ikväll men Matilda är sjuk idag. Så snart ska jag dra igång med packandet igen, och snart kommer min karl hem och hjälper mig efter att ha kört nå grejor.
 
Även om det finns en del saker jag skulle vilja ändra på i mitt liv, så har jag det riktigt bra som det är nu. Och som det kommer att bli. Jag ser fram emot allt, räknar ner dagarna. Det var länge sedan jag kände såhär :) Jag har en underbar familj, världens bästa sambo, en fantastisk hund och några riktigt bra vänner som man kan räkna med när det väl gäller, och framtiden känns för första gången på ett bra tag väldigt ljus.
 

I min "Jolly joyful xmas"-tshirt så tar jag tag i packandet nu igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0