Tung löprunda

Skulle egentligen upp nio idag men vaknade vid tio så jag tänkte skippa springrundan och ta den senare idag, men bestämde mig för att inte följa med Christoffer och ombesikta bilen så jag tog en runda ändå. Och fyfan vad trögt det gick idag!! :( Är så himla bra på att bombadera mig själv med negativa tankar om att jag aldrig kommer att klara det, aldrig orka osv. Måste försöka ändra den inställningen, för idag tänkte jag så hela rundan runt och det var ju klart att det gick dåligt då..

Fick i alla fall precis samma tid som när jag sprang i söndags, men känner mig inte ens duktig för att jag har varit ut och sprungit eftersom det gick så dåligt. Orkade knappt någonting, men tror det var för att jag var så hungrig. Springer alltid på tom mage för att det ökar fettförbränningen (det är visserligen delade meningar om det funkar så eller inte). Dessutom är det godare att äta frukost efter att man har sprungit, speciellt om man inte annars kan äta det första man gör på morgonen. Idag hann jag bli hungrig innan jag var iväg och jag brukar inte vara det annars, så jag var skithungrig när jag kom hem och det kanske var därför det inte gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0