Kvällsmotivation

Ikväll (inatt) är jag supertaggad på att börja röra på mig igen. Alltså jag promenerar ju i princip varje dag, men nu menar jag löpningen. Jag har lust att springa femhundra mil eller nått, och verkligen gå in för det här den här nu igen. Vill äta supernyttigt, eller gå på soppdiet. Till och med Christoffer var sugen på soppdiet, så kanske man ska prova det? :) Men tror det är svårt att veta hur man ska få i sig tillräckligt med kalorier om man bara äter soppa? För det är ju ett visst antal kalorier som man minst bör äta varje dag. Har länge varit sugen på att prova på Naturdiet (shakes alltså) i ett par veckor, men det är inte aktuellt ännu isf.

Nåja, det är synd att jag får såna här ryck på kvällarna, och när jag vaknar upp på morgonen så är det som bortblåst ;) Funderar dock på att ta upp löpningen imorgon, för nu är det ingen is ute vart vi promenerar, och då är det nog inte det runt sjön heller. Hoppas då att denna motivation håller i sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0