Springtur nummer 2 denna vecka

Igår hade jag som sagt en sjuk träningsvärk, idag bättre men fortfarande stel. Ut kom jag i alla fall och det gick grymt trögt i början. Tur att jag är envis, annars hade jag aldrig fortsatt. Plågade mig själv sträckan runt med dåligt flås och träningsvärk som inte ville ge med sig. Annars brukar det ju vara rätt skönt att träna med träningsvärk, men inte idag. Bättre tid än i förrgår i alla fall, får väl se det som nå positivt med rundan. Nova var sjukt dryg och skulle stanna och äta gräs hela tiden så fick bokstavligt talat släpa henne minst halva sträckan runt... Hade säkert gått lite bättre annars. Sen så var det sjukt kvavt i vissa delar av skogen och luktade Korsnäsbajs så jag typ inte kunde andas. Inte kul! ;)



Visst är det trögt att komma ut, har som aldrig riktigt nån motivation, men det går ju inte att förneka att man är sjukt nöjd efteråt i alla fall! Dessutom har jag inte ens haft nå musik i öronen över huvudtaget de här gångerna, har bara inte blivit men det måste jag ändra på för det är mycket roligare att springa till musik och man blir mer peppad också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0