En riktigt regnig dag

Idag på eftermiddagen åkte vi till ÖB för att köpa den där lampan då. Sen hände en grej på parkeringen så vi for till polisstationen och gjorde en anmälan. Jag fick göra ett vittnesförhör för första gången i mitt liv, haha lite nervös jag var då.. Inte van vid sånt där ja ;) Men det gick bra så får se vad som händer framöver då. Sen åkte vi iväg och handlade och hem för att äta middag.

Förresten så började vi dagen med en promenad på 5,4 kilometer, sen gjorde Christoffer grötlunch till oss. Det regnade under hela promenaden, jag hade ont i benhinnorna och det blåste kallt. Men vi överlevde! Och skönt var det att komma hem sen.

Vid halv åtta gick vi ut på ännu en promenad, och den blev 6 kilometer lång. Så tråkigt utan runkeeper att kunna se exakta kaloriförbränningen, men ska inte klaga egentligen för jag får ju i alla fall ut en ungefärlig förbränning när jag fyller i distans och tid manuellt :) Det spöregnade hela promenaden så vi var helt dyngsura när vi kom hem efter en timme.

Klädde på mig rejält innan! Byxor, linne, tröja, peakjacka, munktröja, mössa, strumpor och skor. Hjälpte inte skitbra haha..

Christoffer var inte dåligt genomblöt när vi kom hem haha!

När vi kom hem drog Christoffer iväg på träning direkt och jag hoppade in i duschen och fick upp värmen litegrann. Nu dricker jag te och tittar på teve, väntar på att mamma ska ringa nån gång efter tio när hon har slutat. När C kommer hem så ska vi titta på Pengarna på bordet på webbteve innan det blir en till promenad. Tidigare så tänkte vi att vi skulle gå fem kilometer igen, men tror det blir lite kortare nu. Man blir så jäkla blöt när det regnar så mycket, och vi var typ inga torra, varma kläder att ha på oss när vi går ut haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0