Ny vecka, nya tag

Då var det måndag igen. För att summera förra veckan så har jag gått 13 promenader, på sammanlagt 7,5 timmar - 4,4 mil och förbränt ungefär 2982 kalorier på bara promenader då. Hade dock kunnat bli mer, för det blev bara en promenad både fredag, lördag och söndag tyvärr. Fredag och lördag är väl inte så konstigt, för vi brukar ha rätt fullt upp på helgerna. Men igår var jag så bakis och seg haha, så blev en 5 kilometers kvällspromenad bara. 

Är alltså inne på tredje veckan nu, och har startat den med tre promenader idag, på sammanlagt 2 timmar (1 mil totalt) och förbränt 671 kalorier. Visst hade jag förbränt bättre om jag hade varit å sprungit istället, men har absolut 0 motivation till det. Promenader är kul och det kan jag tagga till, medan löprundor måste jag tvinga mig själv ut på..

Idag har jag varit riktigt effektiv, inte bara med promenaderna men jag har diskat, städat, dammtorkat, fixat naglarna, tagit en lång dusch och gjort en hel del andra småsaker. Duktigt! :) Nu ska jag krypa ner i sängen och sova och ladda om batterierna för en morgonpromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0