OJ...

Jag var inte duktig på att uppdatera faktiskt.. Men jag orkar aldrig. Jag har inga intressanta saker att skriva om, bara en massa strunt. Jag hade inte heller idag tänkt skriva något som du blir mycket klokare av.

Imorrn har jag sovmorgon till halv tio. Går efter 9B's schema eftersom min klass är nere i gruvan, utom jag och typ 8 st till tror jag. Pallar inte att åka ner dit en gång till... Går till 15.10 men det skulle jag gjort i vanliga fall också. Det blir nog en riktigt slapp dag. Ska redovisa på morgonen, sen tror jag att jag ska skriva krönika, sen lunch, NO (då jag hoppas att vi ska få löda julstjärnorna, annars kmr jag aldrig bli klar...) och sen har vi bild. Så det blir en riktigt lugn dag. Tack för det.


Nej, inget mer nu. Som sagt, bara strunt. Tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0