Trött, och hungrig..

Jag åt igår - helt otroligt! Typ vid halv elva så käkade jag middag, innan jag gick och sov.
 
Idag kände jag mig mest bara äcklad av maten... Har inte ätit nått idag. Nån tugga av maten som mamma gjorde, men jag får inte i mig mat. Och jag rör på mig jättemycket nu, så jag behöver ju energi. Snart tynar jag bort, hahah!
 
 
 
Fullt upp idag. Har varit med Johan hela dagen, typ. han åkte nyss hem.. Jag är trött som fan. Vi gick på stan å han köpte kläder, och sen gick vi hem till mig och sov ett tag, typ helt döda och utslagna.
 
Norge på torsdag, måste börja packa. Har egentligen ingen lust att åka direkt! Men men, hoppas att man ändrar sig.. Kort inlägg idag, tycker jag.. Och bara massa strunt, men vad annars, haha?

HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Lilla oosten :P

Johan? Är det han som är din loverboy? ;)

2007-06-20 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0