Det är egentligen 18 november..

För klockan är 00.00... MEN i alla fall! Denna dag har jag spenderat med Michaela. Vi har haft jättetrevligt och hunnit med en del bus och grejer. Vi har bla bakat, sett film och pratat om kärleksrådgivning. Det ni ; )
 
Det är egentligen lite knasigt, det där. Hur man kan passa så bra ihop med vissa människor och komma överrens. Redan från början kände jag att jag skulle bli riktigt bra kompis med både Malin och Michaela, "Öjebyfjollorna" ;D I'm sorry, bitches.
 
 
Jag läängtar till vecka 48 då jag drar iväg till Öjebyn för prao. Om ni inte redan vet det så ska jag bo hos Malin. Vi får se om jag överlever där borta.... ; ) Malin kommer säkert dra med mig på stan så jag måste ju ta med mig lite pengar så man kan shoppa.
 
Nånå, nu ska jag supa sockerdricka och sen snutta kudden.
Over and out! / Pevvsan alias Lill-Micka ; )


Kommentarer
Postat av: Stor Micka :D

Naaw gullunge ;D klart du passar med oss, vem gör inte de? ;O
hoppas praktiken vart bra. puss

2007-12-02 @ 15:23:43
URL: http://michaelasjoholm.blogg.se
Postat av: Mimmi

uppdatera! sköt din läxa kvinna ;)

2007-12-04 @ 19:15:11
URL: http://mimsandhershit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0