Jajaokejdå eller inte alls

Hmm, jag är en sjöman. Sanna ska komma hit och så ska vi ut och segla. Sounds nice, right? Det blir så trevligt. Sanna har öroninflamation och jag har rekommenderat bomull i öronen.. "För jag har bomull i öööööörat, föööööör att det bankar så". Det hade jag när jag hade öi. Funkade faktiskt! : )

Jag och Sandra har sär humor. Vi var på stan idag och sen studerade vi våra skuggor och märkte att rumpan såg ut som en böld. Jag hoppas ingen såg oss när vi var helt cepe och sära och garvade åt oss själva. Jisses ; )




Gaaah, nu måste jag duscha.. Sux men nödvändigt. Sen leta kläder till imorrn, som jag ändå inte kommer ha men however. Sjömannen ropar: SKEPPÅHOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0