Just nu känner jag mig bara sååå dissad!

Är både arg, besviken och ledsen. Och vissa av er borde veta varför.
 
 
I övrigt så har det varit en bra dag idag. Spenderade den med Malin och så har jag tränat. Tack för en trevlig dag, Malin. Men säg nån gång vi har haft tråkigt liksom? ;) Imorgon åker jag till Luleå för att shoppa, vilket inte känns allt för lockande just nu eftersom jag saknar shoppingsällskap. Men man får göra det bästa av situationen. Vi får se vad det blir av allt, nog ska jag ha kul ändå.
 
Nu ska jag snarka. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin och Rebell

Förstår att du är arg, besviken och ledsen men skit i dom! Dom är inte värd att umgås med en sådan fin person som du

2007-11-01 @ 00:24:23
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: Malin och Rebell

Nu försvann halva mitt inlägg;) Men vi prvar igen. Ha så kul imorgon synd att jag inte kan följa:( Men du ska shoppa sviin mkt:D Vi har alltid kul när vi umgås haha idag mobba vi msk vad hittar vi på härnäst?;)

2007-11-01 @ 00:26:05
URL: http://www.rebban.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0