Smoothiedags!

Ja, det är dags för smoothie, men har inga bananer. Hoppas att man kan göra utan! Och fixar i mixer orkar jag inte, så jag rör ihop hela sörjan ; ) Jag avlider snart hit.. Förra veckan hade jag 2 prov, nästa vecka har jag 1 prov.. Och när denna vecka är slut har jag haft 5 prov! På båda proven förra veckan skrev jag IG (matte och so), sen har jag skrivit åtminstone G på no-provet vi hade idag.. Igår hade jag engelskaprov och ett prov till, men har tillfälligt hjärnsläpp så minns inte vilket ämne.. Imorrn har jag engelskaprov (igen) och matteprov. Och dessutom svenskaredovisning. Nästa vecka so-prov. Jag avlider. Hur fan kunde jag skriva IG? Inte likt mig.. Skulle verkligen behöva en vecka till att vila ut mig. Orkar inte med längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0