Suck

Ja, det kan man säga.. Hujja, allt är bara skit just nu. Jag vill åka bort i ett par veckor, ta det lugnt och inte behöva oroa mig över verkligheten. Snälla, låt mig få komma bort ett tag. Jag har spårat ur rälsen känns det verkligen som nu.

Malin och Michaela, tack för att ni stöttar mig just nu <3
 
Idag pratade jag även med min mattelärare om att få byta grupp. Den gruppen jag är i är den största och jag ligger låångt bak i matteboken (ligger efter) och jobbar i dåligt tempo. Men det beror på min koncetration, det är så livat i klassrummet att jag varken kan eller orka försöka tänka för en gångs skull. Jag vet inte om jag ligger efter för att jag inte kan koncentrera mig i den här gruppen, eller för att jag har en för svår bok. Jag lär ju märka det i den mindre mattegruppen.
 
Nånå, nu vill jag bara sova. God natt.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Så klart vi stöttar dig. :) vet du att du finns där om jag skulle behöva dig. Saknar dig bruden. <3

2007-10-04 @ 19:55:53
URL: http://michaelaSjoholm.blogg.se
Postat av: Mimmi

du kan alltid komma och hälsa på hos mig :D

2007-10-08 @ 22:16:24
URL: http://mimsandhershit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0