Nya tider. Nya tag. Nya drömmar. Nya mål.

Mimmi tjatar paj mig (ok, inte riktigt men bara nästan) så hon får sin vilja igenom och jag uppdaterar. Det var ju på tiden, typ. Egentligen tjatar hon inte, hon är bara sur för att jag dissar bloggen. I alla fall...
 
 
Det har hänt massor, massor, massor sedan sist. Jag orkar inte skriva det, de skulle bli alldeles för mycket. Mitt liv har vänts upp och ner, ut och in och ibland undrar jag om jag sålt smöret och tappat pengarna. Men det funkar, det rullar på. Mest tack vare mina stöttande vänner, utan er skulle jag inte orka. Men vad är det att deppa för egentligen, shit happens but life goes on.
 
Jag har lärt mig så jävla mycket på senaste tiden. Jag har haft så mycket fördomar för folk förr, det har jag visserligen fortfarande (tyvärr) men jag tänker på ett helt annat sätt nu och ser människor på ett annat sätt, oftast. Och då på ett mer positivt och mindre redan fördömt sätt.
 
Never mind.. Vilket överseriöst inlägg det blev. Jag har btw nyss kommit hem från fjälls. Varit där med klassen i 3 dagar. Jag har aldrig känt mig i så stort behov av en dusch.... Så har jag äntligen fått duscha och nu ska jag strax krypa ner i sängen. Har inte sovit i en säng på 3 dagar.. Och i denna säng har jag inte sovit på 10 dagar! Jag ska försöka skärpa mig på bloggsidan, men kan inte lova något....

Åldern är bara en siffra, never mind!

 
 

Me and my packning påväg till Pietsaure (typ?) från Saltoluokta.
 
 
 
SO LONG!

Uppdaterat: Mimmi har gett mig läxa; minst ett blogginlägg per vecka. Får se om jag kan sköta mig. Bakläxa annars?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

DUKTIG FLICKA

2007-09-05 @ 23:59:36
URL: http://mimsandhershit.blogg.se
Postat av: Michaela

Haha nej jag ska aldrig glömma att åldern bara är en siffra :) haha

2007-09-06 @ 15:48:58
URL: http://michaelaSjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0