ensam hemma, wihuuu

så jäkla härligt att vara ensam hemma hela helgen, fast visserligen så skaffar pappa sig bränna i fjällen :( men ändå, skönt att vara här själv. imorrn kommer det folk hit om bybarnen har skjuts in till stan, dom sover här då också. men beror som sagt på om dom har skjuts till gällivare vilket jag hoppas, då blir det kul. då bjuder vi hit några stadsbor för att kolla film åde också, hela flocken.

idag har de vart skola, malin kom dit också! det var trevlans. sen var jag, malin, linnea, robin, timo, david och oskar hemma hos robin. hans lillebror simon var också där och nu har jag adopterat han : )) jag och linnea älskar simon, han är så söt! nu har jag vart runt med mamma och köpt de sista innan vi hämtar nya hunden imorrn, handlat och massor. har köpt hårfärg och snart kommer lina hit. då ska vi färga mitt hår, se film och tjocka oss.
 

jag och lina ska nå stjärnorna genom svårigheterna


tjing.

Kommentarer
Postat av: suss

till vad ska du färga? :) inte blondin va? x)

2008-04-18 @ 20:44:05
URL: http://suuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0