hurry up

sitter här i skolan och bloggar lite. snart börjar gympan, eller tio minuter. har inga gympakläder med mig för jag försov mig imorse, men vi ska ändå bara hångla med livräddningsdockor så det är lugnt. sen efter det så slutar jag faktiskt!! wiee, redan halv två. rena lyxen, men jag har ingen SO för jag har redan gjort bort debatten. jag och linnea ska springa på stan om hon inte åker hem tidigare.

igår hade vi friluftsdag, knallade upp till dundret med linnea. sen åkte vi ner med hennes mamma till stan. fick trängas i baksätet med timo, david och henrik, hihi mys ;o sen var vi på stan och david la undan en ny jacka. den var snygg. sen kollade henrik efter nya skor och så gick vi till mig och satt och surrade någon timme. trevlans!


nu blire att ruscha till gympan. tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0