busskort is the shit

då ääääntligen var man ett busskort rikare. har vart så jävla tjorvigt med det där busskortet men nu slipper man betala för alla resor åtminstone.

och idag var det klasskamp. samhällseleverna hade det alltså. onödigt att skrämma bort ettorna redan första veckan! nånå, kul var det väl inte direkt måste jag säga. jag hade inte med mig några knäskydd heller så jag kunde knappt delta på nånting eftersom man var tvungen att springa i det mesta av grenarna. men det var ju hyfsat kul att titta på då.
efter skolan var jag och linnea hem till henne, johanna också. vi tänkte vara smarta och ta en lite senare buss till gällivare för att undvika trängseln men tji fick vi! men vi hade såpass tur att vi fick sitta hela resan iaf, bussen var knökfull. jag och linnea var till hedskolan och hälsade på. vi sa ju att vi skulle komma redan första veckan! det kändes rätt att vara där, man saknar det liksom redan. och alla underbara lärare såklart!


igår hälsade jag på en fyrbent skrutt i form av en hundbäbis


keep talking shit about me, you're making me famous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0