dagen i sin helhet

idag har jag vart ute och övningskört lite, sen knatat runt i skogen i tre timmar och sen övningskört igen, varit hemma lite och sen var jag på en timmes promenad vid halv tiotiden. det var så jäkla skönt att promenera nu på kvällen, tänkte ta samma sträcka ett varv till så man var ute i två timmar men jag hade inte laddat batteriet i telefonen så det skulle varken räcka till att surra i telefon eller lyssna på musik i en timme till tyvärr.. så det blev att knata hemåt.
jag älskar fan att promenera och surra i telefon på kvällarna när man bara vill ta det lugnt. det är så jävla härligt!

i was praying that you and me might end up togehter
it's like wishing for rain as i stand in the desert

( but even in the desert it's rain sometimes )

Kommentarer
Postat av: Michaela

Micka skaffa blogg igen :)

2008-08-17 @ 12:36:53
URL: http://mslouisiana.blogg.se/
Postat av: Mimmi

tack så mycket :D Boomerang var as najs :D



kul att övningsköra, jag önskar jag kunde övningsköra mer.. men bilen är på lagning och har varit det typ halva sommaren.



hoppas allt är skitbra med dig, kul att du fortsätter uppdatera den här bloggen också =)

2008-08-20 @ 11:25:45
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0