nattbloggarN

nåjo, här sovs det inget alls. idag har jag inte gjort nått vettigt alls, varit ute i friska luften två gånger åtminstone men jag tror fan att jag klev upp ur sängen efter klockan två. visserligen somnade jag typ vid femtiden imorse men mamma lovade faktiskt att väcka mig klockan tio men när jag vaknade var hon på jobbet och ja, jag hade inte blivit väckt vad jag vet iaf?

igår var det lugna puckar. sen tog jag med mig pumadjuret och knallade till lina en sväng. jag, lina, hennes mami och en kompis till henne + fyra fyrbenta på släptåg tog en lååång promenad. mysigt var det och trött i benen var man sen. eftersom mina tänkta kvällsplanerna inte blev av så drog jag och lina hem till mig och fikade, surrade och försökte vara smarta genom att spela kortspel på datorn. jag kan fan inte spela kort, det är ett som är säkert! lina däremot har lite skills. mamma skjutsade hem lina på kvällen och jag ägnade mig åt dator/teve innan jag bestämde mig för att gå och lägga mig, sen låg jag och vände och vred på mig fram till klockan fem innan jag somnade, som sagt.


imorgon blir det nog stan en sväng, får se om det blir ensam eller om nån joinar. vill ner på mondo, har fortfarande kvar mitt presentkort där, sen ska jag köpa nudlar och hårfärg har jag tänkt! men vi får se om pengarna räcker, haha ; )


styrka är ingenting mer än hur bra man är på att dölja smärtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0