torgfestivalen

där har jag vart! nyss hemkommen typ. nyktert så det tjuter om det. och kul som fan har det vart trots allt. lina kom hit efter elva och så stack vi ut. jag träffade malin och michaela typ direkt, båda två sådär lagomt glada i hatten. sen gick vi iväg med filip och marcus innan jag och lina avlägsnade och drog till statoil för att köpa glass och läsk. väl tillbaka så träffade vi filip och marcus igen och även simon, robin h, ante och fia. så sen hängde vi på till 33:an då dom skulle äta och ja, sällskapa eller nått för jag tror det bara var nån av dom som åt. jaja, jag och lina kilade hem till mig vid tvåtiden iaf och surrade ett tag innan hon blev hämtad.

nu sitter jag här och funderar. idag var en deppig dag men den slutade bra åtminstone :)



never give up on the things that makes you smile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0