fredag

Detta är sista fredagen hemma för mig det här året. Tokigt! Imorgon rullar tåget. Det är nervöst som fan för jag har inte packat klart och då blir jag så satans stressad! En hel del har jag packat och en hel del är kvar. Vet fortfarande inte hur allt ska få plats. Ska över till mamma och hämta grejor också, sen trycka ner mer i väskan. Så skulle jag behöva gå och handla lite också men jag hinner inte idag så jag får skynda imorgon.

Blir mindre trevligt att lämna mitt rum i det här skicket, stökigt och jävligt, har kläder och grejer överallt. Blir inte alltför kul att komma hem då. Måste plugga lite idag också, usch! Blir stressad av att tänka på skolan nu, men jag måste få gjort samhällsuppsatsen iaf, jag har inte börjat och den skulle ha vart inne torsdag förra veckan.

Jag skulle umgås med Michaela idag ju, men hon är bakis och har inte hört av sig. Så jag antar att jag inte hinner träffa henne innan jag åker? Och Linnea har jag inte heller träffat sen förra veckan, trist! Hoppas dom klarar sig utan mig.

Såhär blev håret efter färgning iaf! Ser lite slitet ut men jag var nyvaken när jag tog bilden, hade sovit med blött hår haha ^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

Frågan är om du klarar dig utan oss? ;) Nä men nå klarar jag mig, troor jag :o

2008-12-27 @ 00:17:59
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: frida

okejokej. men du? har inte vi pratat förr? :o känner igen dej

2008-12-27 @ 00:37:29
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0