fullt ös medvetslös

Kom in ett par minuter innan första perioden var slut: 0-2,  1-2,  2-2
Andra perioden: 3-2,  3-3,  3-4,  3-5,  3-6
Tredje perioden: 4-6,  4-7,  5-7,  6-7,  7-7,  7-8,  8-8

Var en riktigt spännande match som slutade oavgjort (lillebrors lag kvitterade till 8-8 när det återstod åtta sekunder av matchen), därmed blev min brors lag placerade 4:a i serien såsom de ville (det var fjärde och femteplatsen som stod på spel). Har haft det så jävla stressigt idag, hann inte med allt jag skulle.
Efter matchen hade klockan passerat fyra, jag och mamma åkte till Erikssons Center och jag valde ut en sportbag jag vill ha i julklapp som hon köpte. Sen hittade hon en julklapp till Jonte och jag hittade skor så jag ringde dit pappa och han köpte dom åt mig.
Jag insåg snabbt att jag inte skulle hinna till träningen kl 17.00 så jag for hem och åt istället och sen skjutsade pappa mig och Jonte upp till mormor och morfar där vi hjälpte dom med julgranen. Var skönt att få det bortgjort, hade tänkt ta det efter träningen men hann inte dit så fixade bort det tidigare. Skulle tvätta lite kläder där också eftersom jag åker snart men orkade inte packa ihop dom så jag åker dit imorrn istället och fixar det.

Nu har jag nyss ringt och surrat med Christoffer och jag ska slå in lite julklappar strax. Sen plocka ihop ännu mer smutstvätt för imorrn blir det tidig uppstigning, vid åtta skulle jag tro. Blä på det!


Och dagens jävla besvikelse går till två kära vänner. Så less så jag kan spy på er båda, när man kämpar och försöker få ihop det så blir man ändå stoppad i andra hand och skit får man för att man försöker. Men jag ska försöka komma ihåg det här, mina små hjärtan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0