jag tror att jag börjar må bättre

Idag är första gången på hela veckan som jag har ätit! Det har varit så jävla frustrerande att sitta med kurrande mage vid matbordet och inte kunnat äta ändå. För hungrig har jag varit. Har inte ätit ordentligt sen i måndags då jag åt middag. I förrgår åt jag visserligen två köttbullar men det klarar man sig inte länge på. Idag åt jag inte mycket, men jag åt iaf. Pappa frågade vad det var med mig när jag kom in i köket och hade kvälvningar och höll på. Men jag var så jävla hungrig haha!


linnea hos mig i lördags förra veckan :)

Blir ingen skola för mig imorrn heller om jag inte skulle tillfriskna genom ett under. Men jag mår faktiskt hyfsat bra nu ändå. Det är nog för att halsflussen börjar ge med sig skulle jag tro. Måste till skolan och hämta massa böcker iaf.. Lär ha en hel del att göra under lovet! Blä för det.

Nu ska jag ta min penicillin så jag måste äta nått före..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du din lilla sjukling, tycker det är på tiden att du börjar bli lite bättre! Jag saknar ju dig :( <3

2008-12-15 @ 00:04:00
URL: http://annaalinnean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0