läkarbesök

Ett stick i pekfingret, ett i armvecket, fyra blodrör och tre svimförsök senare sitter jag här hemma nu. Jag har alltså varit hos läkaren. Efter mitt besök där är jag förvirrad, chockad, arg, lättad. Ja, en salig blandning av olika känslor. Jag vill bara skratta åt allt. Läkaren trodde iaf att det bara var nån sorts influensa och jag ska fortsätta äta penicillinet tiden ut.

Jag har nyss underrättat min mami, pojkvän och Michaela. Linnea lär få en chock ikväll när hon kommer hit. Fyfan vad hon kommer skratta! Hon är en elak unge :( Men jag sparar det som en överraskning till henne. Och nej, jag tänker inte skriva nått om det i bloggen. Det är alldeles för jävla sjukt. Jag är förbannad ;o

Jag mår faktiskt ganska bra nu. Det är morgon och kvällar som är värst. Imorse var det hemskt. Vaknade 4.20 och kunde inte somna om, sen när jag väl gjorde det har jag sovit en timme åt gången fram tills jag orkade upp för att ta alvedon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0