london


London är saknat, ta mig tillbaka!

Idag har jag varit osminkad i 31 dagar. Det är helt galet alltså, annars kunde jag gå utan smink typ max två dagar i rad. Jag har haft ett litet hemligt test hur länge jag skulle klara det, jag chansade på en vecka så därför har jag inte nämnt så mycket om det för jag var säker på att jag skulle faila ^^ Men nejnej, 31 dagar har gått nu! Dock lär jag ju sminka mig imorrn när det är julafton, och på nyår sedan också. Och min födelsedag! Men sen ska jag försöka ta det lika lugnt med sminket som jag gjort de senaste veckorna.
Julafton imorrn alltså, jag har 0 julkänsla. Jag och mami har varit hos mommo och moffa och hjälpt till att fixa julmaten idag. Sen har jag tvättat 7 maskiner med kläder där också, jag måste ju ha lite att välja bland när jag ska packa ;) Mamma fick nog en mindre chock när jag talade om vad jag skulle packa med mig för hon tyckte det var aaaalldeles för mycket! Själv tycker jag att jag kommer packa för lite.

Nu ska jag slå in julklappar, sen blir det hårfärgning!

Sen kastar jag in en sånhär länk också, där du kan följa min blogg med bloggkoll. Mina få prenumeranter kanske ökar, för jag har ju fler läsare än bara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0