morbror

Min morbror ringde nyss och surrade lite. Jag har ju knappt nån röst att prata med men han frågade mest hur det var med mig nu och det. Han sökte egentligen efter mamma men hon är och handlar.

Det är så jävla tråkigt att han inte kommer upp och firar jul med oss i år :( Det är första gången han inte är med en julafton här sen han flyttade till Stockholm. Eller första gången någonsin egentligen. Jag hade så gärna viljat åka ner med mamma och hälsa på han för det var ett tag sen vi var där. Mamma har nog bara varit nån gång till han sen han flyttade men jag, pappa och lillebror brukar ju stanna till där under somrarna när vi är på resande fot.

Jag saknar min morbror, jag brukar träffa han två gånger om året, det är sommaren och julen. I år har jag nog inte träffat han en enda gång! En snabb sväng i somras har jag för mig, men jag var bortrest större delen av då han var här på snabbvisit. Och i jul kommer han inte upp som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0