ojdå, ett stycke ångest

Jotack, jag fick lite ångest nu när jag spanade in gymnasiets frånvaroprogram. Ifall ni ville veta så kommer min topp 3 här:

1. Kurs: MA1201 Matematik A - frånvarotid: 9 timmar, 20 minuter
2. Kurs: EN1201 Engelska A - frånvarotid: 5 timmar, 20 minuter
3. Kurs: SP1301 Moderna språk, steg 1 (spanska) - frånvarotid: 5 timmar, 20 minuter

Ångestkänslor! Jag ska bli bättre på att gå på matten. Engelskan och spanskan ligger frånvaron så hög för att jag vart borta 4 lektioner. Det suger att vi har dom måndag och tisdag om man är sjuk då. På två dagar missar man liksom 2 timmar och 40 minuters lektion :s Nånå, resten av frånvaron ligger på drygt 2 timmar så det är ingen fara. Men det är illa vad jag har varit sjuk de sista tre veckorna. Och mattelektionerna, vad ska man säga.. Har för vana att ta sovmorgon under dom istället (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0